Kompletní Návod - DynMapa

Status
Zamknuto

Hexy2004

VIP
VIP
Zpráv
351
Bodů
454
Místo
p.getLocation();
Servery
p.getServer();
Ahoj,
rozhodl jsem se, že udělám kompletní návod na dynmapu. Najdeš zde jak jí vyrenderovat, jak přidat marker na mapu, jak marker vymazat a samozřejmě jak jí celkově nahrát na server. Tak, můžeme jít na to:

1. Samotná Instalace Pluginu

Začneme celkovou instalací pluginu. Doporučuji instalovat z Bukkitu ZDE.
Kód:
Zde najdete ještě doporučené verze pluginu na danou verzi serveru:
1.11 > 1.16 - v3.1-beta5
1.10 - v3.1-beta-2
1.9 - v3.0-beta-3
1.8 - v3.0-beta-2
Jakmile budete mít nainstalovaný samotný plugin, tak ho jednoduše vložíme do složky /plugins/ ve vašem FTP. (Doporučuji WinSCP nebo FileZilla)
Poté už jen restartujete server a budete mít plugin nainstalovaný.


Ještě menší edit://: Pokuď chcete mít DynMapu na Hicoria Hostingu, tak musíte použít port dynmapy, který máte v Statusu Serveru. Pak už ho jen napíšete do Configuration Dokumentu v složce DynMap a Dynmapa by měla být na stránce msXX.hicoria.com:<portvstatususerveru>

2. Render DynMapy
Renderovat dynmapu můžeme třemi způsoby:
a) Budeme běhat po světě a každý chunk napíšeme "/dynmap render". (Nedoporučuju)
b) Napíšeme příkaz "/dynmap fullrender" a budeme lítat po světě. (Dá se, ale nedoporučuju)
c) Půjdete do středu mapy a napíšete "/dynmap radiusrender "Jméno světa" "Souřadnice X" "Souřadnice Z" "Radius". Samotný příkaz by pak měl vypadat například takto: "/dynmap radiusrender world 0 0 1000". DynMapa se Vám vyrenderuje 1000 blocků do každé strany od souřadnic co zapíšete a tím předejdete problémům FullRenderu kdy vynechává chunky. (Samozřejmě je pořád potřeba lítat po světe, nebo využít možnost WorldBorderu.) (Tohle výrazně doporučuju)


3. DynMap Markery
Značky markeru si můžete sami přidávat, avšak můžete použít již vytvořené, které najdete ZDE.
Samotný Marker vytvoříte takhle:
Musíte jít v minecraftu na bod, kde chcete mít marker. Jakmile budete na souřadnicích, kde chcete marker na dynmapě mít, napíšete příkaz: "dmarker add <TEXT NA DYNMAPĚ> icon:<název iconky ze výše zmíněné stránky>". V praxi by to mohlo vypadat takto: "dmarker add "Hexyův domeček" "icon:house".
Ptáte se jak vymazat marker? Jednoduše příkazem: "dmarker remove <id>".
A jak zjístíte ID? Jednoduše příkazem: "/dmarker list".

Tak a máme to za sebou. Ani to nebolelo, pokuď máte k dynmapě nějaké dotazy, založte si nový topic a někdo Vám určitě poradí.
Přeji pěkný den,
Hexy2004.
 
Poslední změna:
Status
Zamknuto
Top